Korlátlan kalandozások itthon és Európában. Travel and Gastro

Fishansuperman

Fishansuperman

Négy sajtos Quiche csirkemellel, cukkinivel és brokkolival

Cheesy Quiche is four with chicken breast, courgette and a broccoli.

2015. október 19. - Tamás Gergely

A recept 4 - 6 személyre:

  • 30 dkg fehér liszt (finom, vagy rétes, de alkalmazhatunk egyéb teljes kiőrlésűt, tönkölybúzát, rozst, stb.)
  • 15 dkg vaj vagy margarin
  • 1 tojás sárgája
  • 2 ek víz

2015-10-19_10_36_59.jpg

A töltelékhez:

kelbimbó (én kb. 20 dkg - ot tettem bele, mert imádom, de ha nem szeretjük, akkor tegyünk bele más zöldséget, sárgarépát, brokkolit, stb.)

  • 15 dkg bacon, vagy füstölt szalonna
  • 30 dkg csirkemell
  • 2 fej vöröshagyma
  • 200 ml 20% - os főzőtejszín, vagy magasabb zsírtartalmú
  • 3 ek tejföl
  • 2 db tojás
  • 10 dkg kemény sajt (Cheddar, Gruyére, Trappista)
  • 10 dkg füstölt kecskesajt
  • 10 dkg füstölt kemény sajt (pl. Karaván)
  • 5 dkg Parmezán
  • fehér bors
  • fekete bors
  • fokhagyma bors
  • szerecsendió
  • őrölt kömény
  • kukorica vagy olíva olaj, vagy napraforgó olaj

A tésztához a lisztet átszitálom, majd hozzáadom a felkockázott vajat, majd szétmorzsolom, hozzáadom a vizet és a tojás sárgáját, majd összegyúrom, és addig hideg helyen pihentettem, amíg a töltelék elkészül, kb. 10 - 15 perc. A hagymát felszeletelem, a hagymát nagyobb szeletekre vágom, majd megdinsztelem, és hozzáadom a szalonnát, és szép pirosra pirítom, ezután hozzáadom a csirkemellet, fűszerezem, sózom, és jól megpirítom, ezután, kb. 10 - 15 percig sütöm, majd hozzáadom a cukkinit, és az előre félig megfőzött brokkoli rózsákat is, majd egy diónyi vajat dobok rá, és 5 percig közepes lángon pirítom.  A tojásokat felvertem, a tejfölt a tejszínhez adtam, fűszereztem fekete borssal, fehér borssal, szerecsendióval, hozzáadtam a felvert tojást és jól összekevertem, majd a sajtokat bele reszelem. A tésztát kinyújtottam, majd a magas falú tepsibe raktam, és  elősütöttem 220 C fokon, vagy a legmagasabb fokozaton, úgy hogy lencsét (vagy babot) raktam sütőpapira és ezt tettem a tésztára, ez kb. 15 perc. Az elősütött tésztába öntöm a ragú és a tejszínes keveréket is, majd füstölt kecskesajt szeletekkel díszítem, és sütőben 190 C fokon, vagy kisebb fokozaton kb. 25 percig sütöm.  :) Jó étvágyat. 

2015-10-19_13_18_43.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://halbanpacolt.blog.hu/api/trackback/id/tr767990623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása