Korlátlan kalandozások itthon és Európában. Travel and Gastro

Fishansuperman

Fishansuperman

Egyszerű sajtos keksz

2015. január 08. - Tamás Gergely

Idén karácsonykor kóstoltuk először, majd szilveszteri bulira sütőtűnk, amely igen jól fogyott. Bár nem emlékszem igazán jól, de hajnalban már üresen találtam a dobozt, amelyben vittem. Készítsétek el ti is és fogyasszátok eme finom kekszet, amely nem az én receptem, hanem egy kedves családtagomtól kaptam meg. 

Tészta:

25 dkg liszt,

12,5 dkg ráma,

1 dl tej,

1/2 tk sütőpor

2 tk só

Töltelék:

12,5 dkg ráma,

15 dkg sajt

A tésztát összegyúrom, nyújtom, majd megkenem a sajtos töltelékkel, feltekerem és mélyhűtőbe teszem. Sütés előtt kivenni, kicsit kiengedni,majd szeletelni és sütőpapírral bélelt tepsiben sütni. 

Thx M.

 dscf2812.JPG

dscf2816.JPG

Reklám: 

 2015 február. 14. : Februári Tállyai BorBár:

http://oroszlanos.hu/esemenynaptar/februari_tallyai_borbar.408.html 

A bejegyzés trackback címe:

https://halbanpacolt.blog.hu/api/trackback/id/tr967054093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jusztina Németh 2015.02.01. 01:06:13

nagyon tetszik az elözö recept én is meg fogom csinálni köszönöm hogy fel vehetem az oldalt

Tamás Gergely 2015.02.01. 01:07:00

Köszönöm ennek nagyon örülök :)
süti beállítások módosítása