Korlátlan kalandozások itthon és Európában. Travel and Gastro

Fishansuperman

Fishansuperman

Sütőben sült túrós csusza elképzeléseim szerint

2015. január 13. - Tamás Gergely

Már régóta rágta a fülem a jobbik felem, a túrós csusza miatt, na de a Gasztroangyal óta, ami azt hiszem december 20 - án volt a közmédia csatornáján, és sok - sok halat készítettek benne, de volt benne egy túrós csusza, ami igen kívánatos volt. Az enyém nem csak abban tér el, hogy sütőben készül, hanem azért, mert én petrezselyemmel készítem. És sütőben sütve is isteni, de nézzük a receptet 4 - 6 személyre:

60 dkg túró

60 dkg csúsza tészta

750 ml tejfel

15 dkg petrezselyem

40 dkg Bacon vagy húsos szalonna 

disznózsír

fekete bors

őrölt kömény

fokhagymakrém

A csuszát kifőzőm, közben a bacont nagy részét (egy részt, kb. 4 - 5 szelet bacont hagyok a végére) nagyobb darabokra vágom, és kevés zsíron kisütöm. A túrót villával összetöröm, hozzáadom a tejfelt, a felaprított petrezselymet, a fekete borssal, és őrölt köménnyel ízesítem és hozzáadok annyi fokhagymakrémet, amennyi jólesik, én fokhagymásan szeretem ezért többet tettem bele, majd sózom és összekeverem. Ezután a csuszára öntöm a zsír nagy részét amiben a szalonna sült, majd összekeverem és a túróhoz adom és jól átkeverem. A tepsibe öntöm a maradék zsírt, majd a maradék bacont lefektetem a tepsi aljára erre szedem a túrós csuszát, majd a tetejére helyezem a sült bacont, és megszórom petrezselyemmel. Jó étvágyat. :) Isteni fincsi, úgyhogy készítsétek bátran :) Köszönet az alapreceptért a Gasztroangyal műsornak.

dscf2871.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://halbanpacolt.blog.hu/api/trackback/id/tr767068819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása