Korlátlan kalandozások itthon és Európában. Travel and Gastro

Fishansuperman

Fishansuperman

Egyszerű görög saláta

2015. január 15. - Tamás Gergely

Tegnap este kreáltam, bár nem vagyok nagy salis, de tegnap megkívántam :)

Hozzávalók 1 személyre:

3 közepes paradicsom

1 kisebb fej jégsaláta

10 dkg póréhagyma

10 feta sajt

1 fél narancs leve

dióolaj vagy olívaolaj

szezámolaj

fekete bors

olaj bogyó ízlés szerint (fekete, vagy zöld, kisebb vagy nagyobb)

A póréhagymát felszeletelem vékonyan, a paradicsomot kockázom, a fetát kisebb kockákra töröm, vagy fűszeres feta kockákból teszek bele (ezt boltba kapni), a jégsalátát felszelem és összekeverem, majd megöntözöm dió- vagy olívaolajjal, és szezámolajjal, sózom, borsozom, majd ráfacsarom a narancs levét, és összekeverem. A végén kevés aprított olívával tálalom, bár tegnap amikor készítettem nem tettem hozzá, de legközelebb így fogok tenni. Tovább fejleszthető, ha narancsot kockázzunk bele, ilyenkor szabaduljunk meg a narancs keserű héjától, és csak a húst használjuk. Az ágyban a kedvenc sorozatom mellett fogyasztottam, fincsi sajtos - tojásos - sonkás szendvics mellé, de szerintem bármely napszakban megállja a helyét. Együnk mellé halat, húst vagy csak magában.


sam_0578.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://halbanpacolt.blog.hu/api/trackback/id/tr637077199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása