Korlátlan kalandozások itthon és Európában. Travel and Gastro

Fishansuperman

Fishansuperman

Ha nyár befőzés, ha befőzés, akkor lekvár :)

2015. június 18. - Tamás Gergely

Na végre itt a nyár, befőzés ideje, akkor nézzük miből is lehet válogatni, van sok minden, kezdtem az eperrel, vettem vagy 3 kg - ot, egy része ment sima eper dzsemnek, a többiből epres - borsos lekvárt készítettem, ehhez az epret a dzsemfixen leírtak alapján elkészítettem, majd egy pici fekete borsot, illetve citrom borsot kevertem hozzá. Isteni lett, már alig van belőle. Aztán jött a málna, és a megy, meg maradt a piacon vett eperből is, így összedobtam egy jó kis piros mixet, kevés vaníliás cukorral, és narancslével. Szedtem az otthonomtól nem messze, elvadult meggyet, ebből készült a vadmeggy lekvár vaníliával. Most kiéleztem magam a ribizlire, és a málnára, majd jön a szeder :)

A bejegyzés trackback címe:

https://halbanpacolt.blog.hu/api/trackback/id/tr277554432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása